Vredekerk info@vredekerk.nl

Ruimteverhuur

De Vredekerk beschikt over een aantal zalen
die onder bepaalde voorwaarden gehuurd kunnen worden.

Er wordt alleen verhuurd aan christelijke gemeenten en organisaties. Uitzondering hierop zijn lokale Verenigingen van Eigenaren.
De zalen kunnen dus niet worden gehuurd voor feesten (bruiloften, verjaardagen, recepties, etc).

In de kerkzaal is een doopbassin aanwezig. Huur t.b.v. een doopdienst is in principe alleen mogelijk op een zaterdagmiddag.

Vanwege eigen activiteiten zijn er geen zalen beschikbaar op vrijdagavond, op zaterdag na 16 uur, en op zondag.

Een huuraanvraag kan worden gedaan per e-mail.
Vermeld hierbij:
– uw naam en telefoonnummer;
– de kerk/organisatie;
– mogelijke data en tijden van de bijeenkomst (zo mogelijk meerdere opties doorgeven);
– de tijd voor voorbereiden en opruimen;
– de aard van de bijeenkomst;
– de benodigde zalen (denk bijvoorbeeld ook aan ruimte voor kinderen en de keuken);
– het verwachte aantal bezoekers;
– het gewenste aantal kannen koffie en thee (ong. 12 kopjes per kan);
– evt. gebruik van geluidstechniek of een tv-scherm;
– evt. gebruik van verwarming.
Deze informatie is nodig om de aanvraag te kunnen beoordelen en een prijsopgaaf te kunnen maken.

Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.

Shalomzaal (maximaal 50 personen)

Kerkzaal (maximaal 250 personen) – het doopbassin bevindt zich links op het podium