Vredekerk info@vredekerk.nl

Ik wil graag gebed

Gebed

Bidden betekent dat je de dingen die jou bezig houden aan God vertelt. Hij weet al wat je bezig houdt, maar Hij wil graag dat je Hem daar zelf bij betrekt. Hij laat jou de keuze of je op Zijn uitnodiging in gaat. Dat kan in elke situatie van je leven. Als het spannend is, op mooie momenten, bij alledaagse gebeurtenissen. Als je een groot succes hebt behaald, een goede daad hebt gedaan, een stommiteit hebt begaan. Jezus heeft ervoor gezorgd dat je via Hem altijd naar God toe mag en kunt komen. Als je wat meer over Jezus wilt weten, klik dan hier.

Gebedsverzoek

Je kunt in je eentje bidden. Je kunt ook iemand vragen om het samen met jou te doen. Soms is het niet mogelijk om iemand te vragen of je durft het niet goed. Dan kan een gebedsverzoek via gebedsverzoek@vredekerk.nl helpen. Je geeft door wat je over jou en je situatie kwijt wilt. Je kunt je naam invullen, maar het hoeft niet. God kent jou tenslotte al. Als je wilt dat wij jou ook beter leren kennen, kom dan eens langs.

Wat doen we met die informatie?

Iemand uit ons pastorale team leest het en praat erover met God. Hij of zij zal je in ieder geval zegenen: het goede van God over je uitspreken.
De informatie die je geeft, wordt niet geprint of op een andere manier opgeslagen dan in ons mailaccount. We bewaren het één maand om je evt. een korte reactie te kunnen sturen en om voor je te kunnen bidden. Daarna wissen we alles. Wil je toch contact houden, stuur dan nog eens een bericht of kom bij ons langs.